A sikeres minősítés kulcsa az alapos felkészülés. A konzultációval egybekötött konferencián a résztvevők részletesen megismerkednek a minősítés folyamatával,  ötleteket kapnak az eredményes munkához.

Ezúton tisztelettel meghívjuk Önt a Felkészülés a 2016. évi tanfelügyeletre, minősítésre című konzultációval egybekötött szakmai konferenciánkra.

Időpont: 2015. október 08. (csütörtök) 10.00–15.00

Célcsoport: fenntartók, iskolaigazgatók, óvodavezetők, közoktatási szakértők, óvodapedagógusok

Program:

 9.30-10.00  Regisztráció
 10.00-12.30  I. Az oktatásirányítás kutatásainak fejlesztésének hatása a gyermeki, a pedagógus, és az intézményi eredményekre.A tanfelügyelet és a minősítési rendszer célja feladata.A tanfelügyelet:
• célja az értékelési, önértékelési kultúra fejlesztése;
• támogatja az önfejlesztési képesség kialakítását;
• hozzájárul a pedagógusok pedagógiai teljesítményének javulásához.A minősítés:
• A közoktatás rendszerének eredményesebbé tétele.
• Az intézményi munka eredményességének növelése.
• A minőség elismerése és jutalmazása.
• A pedagógusok hivatásbeli továbbfejlődésének ösztönzése.
• A pedagógusok motiválása saját teljesítményük javítására.

II. Az értékelés alapelvei
• Kézikönyvek értő, elemző olvasása
• A tevékenység tervezése
• A megvalósult tevékenységek elemzése,
• Reflektiv gondolkodás fejlesztése

Konzultációs lehetőség

Előadó: Farkasné Egyed Zsuzsanna közoktatási szakértő

 12.30-13.00  Ebédszünet
 13.00-15.00  III. A minősített pedagógusok és mesterpedagógusok szerepe , feladata az intézményen belül (folyamatos szakmai fejlődés segítése szakmai közösséggel való együttműködés, tudásmegosztás, innováció).• A neveléssel, tanítással és szakmai fejlődéssel kapcsolatos fejlesztések kezdeményezése, megvalósítása és a fejlesztések szakmai irányítása,
• Az intézményben folyó fejlesztési és értékelési folyamatok gyakorlati hasznosulásának szakmai támogatása,
• Az intézményen belüli tudásmegosztási folyamatok kezdeményezése, támogatása, azokban való aktív részvétel,
• Az intézmény külső kapcsolatrendszerének fejlesztése; konkrét változásmenedzselési sarokpontok kijelölése,

IV. Fejlesztési tervek, lehetőségek

• A fejlesztési tervben megfogalmazható javaslatok a tervező és gyakorlati munkára
• A munkatársak ön- és továbbképzésének, szakmai fejődésének, megújulásának segítése
• A pedagógus és a vezető ön- és továbbképzésének, szakmai fejődésének, megújulásának megtervezése, lehetőségeinek számbavétele.

Konzultációs lehetőség

Előadó: Farkasné Egyed Zsuzsanna közoktatási szakértő

Helyszín: József Attila Művelődési Központ, 1131 Budapest, József Attila tér 4.

Térkép:



Megközelítés:

  • M3 metróval a Gyöngyösi utcáig, majd kb. 10 perc séta a Násznagy utcáig, vagy 105-ös autóbusszal 2 megálló a József Attila térig.
  • 14-es villamossal a Fiastyúk utcáig, majd 105-ös autóbusszal a József Attila térig.
  • Parkolni a környező utcákban, vagy a Duna Pláza parkolójában lehet.

A program részvételi díja: 18 900 Ft+áfa

2015. szeptember 20-ig előfoglalási kedvezménnyel 15 120 Ft+áfa (20%-os)

Csoportos kedvezmény a 3. fő után + 10%

A szakmai program időtartama a 120 órás kötelező képzésbe 6 órában beszámítható. Erről tanúsítványt állítunk ki.